Reklamy polis żyłą złota dla Google

i/a_______________________.jpg

Umieszczane w systemie AdWords reklamy wykupowane przez towarzystwa ubezpieczeniowe i innych pośredników w sprzedaży ubezpieczeń stanowią aż 1/3 łącznych przychodów internetowego giganta Google.

Reklamy w systemie AdWords, który działanie polega na wyświetlaniu w linków oraz banerów w wynikach wyszukiwania, są skuteczną metodą dotarcia do klienta. Jak się okazuje, podmiotami najczęściej z nich korzystającymi są ubezpieczyciele, generujący dla Google przychody rzędu - bagatela - ok. 10 miliardów rocznie.

Reklamy ubezpieczeń w systemie AdWords należą do najdroższych, ponieważ za każde kliknięcie Google życzy sobie 55 dolarów. Mając to wszystko na uwadze, można dojść do wniosku, że klienci bardzo często szukają ubezpieczeń w Internecie, a ich znalezienie często okazuje się niezwykle cenne dla ubezpieczyciela, który jest w stanie zapłacić nawet kilkadziesiąt dolarów za przekierowanie na swoją stronę.

O tym, że kliencie szukają ubezpieczeń w Internecie, świadczy również ogromna popularność takich fraz jak "kupno ubezpieczenia samochodu online", które są bardzo mocno oblegane. W czołówce najbardziej popularnych reklam znalazły się również te z branży bankowej, związane przede wszystkim z kredytami i pożyczkami. Szczegółową analizę tego zagadnienia sporządził serwis WordStream.com.

Pełne OC + AC
już od 574 pln

Axa Kalkulator
Axa
Axa


Polecamy: 9 na 10 kierowców wybiera Axa